Online Exposure is een platform voor ondernemers, vastgoedfondsen en makelaars, die actief zijn in -met name- de binnenstad. Al vanaf 2011 praten wij breed over het Nieuwe Winkelen, boeken zijn erover geschreven en vele presentaties van het HBD en de Kamer van Koophandel hebben hier diepgang in gegeven.
De laatste jaren hebben ondernemersverenigingen en binnensteden ingespeeld op het Nieuwe Winkelen. Maar toch merken ze dat leegstand toeneemt en bezoekersaantallen in deze moeilijke tijden teruglopen.
Hoewel centrumgebieden werken aan een collectieve aanpak en er veel Ondernemersfondsen zijn opgericht, blijft het moeilijk voor de sector om de juiste relaties te vinden in de onderwerpen van het Nieuwe Winkelen.
Online Exposure biedt een integrale aanpak. Naast het Nieuwe Winkelen, in combinatie met e-commerce, kijken wij naar gebiedsverbetering en brengen we vraag en aanbod van winkelpanden bij elkaar.
Het Nieuwe Winkelen, wat is dat eigenlijk?
Sinds 2011 is er veel gepraat en geschreven over het Nieuwe Winkelen. Drie trends beïnvloeden het winkel- en koopgedrag:
Deze ontwikkelingen zien we terug op vijf specifieke terreinen:
Maar wij gaan verder! Wij hebben geleerd dat er meer nodig is voor het Nieuwe Winkelen en we hebben hier omheen een kennisnetwerk gebouwd. Retail 2020 vraagt niet alleen om verandering van de winkelgebieden en van de ondernemer. Het vraagt ook om creativiteit, nieuwe concepten, andere verhuur mogelijkheden, nieuwe manier van financiering, een andere samenwerking, etc..
Online Exposure voegt hieraan toe:
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en maak hier een account aan. Voor vragen en/of advies kunt u altijd contact met ons opnemen.