Als webwinkelbeheerder, wanneer u een fysieke winkelruimte betreedt, eist dit een totaal andere verkoopaanpak dan waaraan u gewend bent. Natuurlijk kunt u uitstekend verkopen en bent u zeer vaardig in het telefonisch afhandelen van klachten.

Maar met een pand krijgt u te maken met winkelend publiek, beleving, weersomstandigheden, koop- en loopstromen, het collectief, de uitstraling, de fysieke klant, etc.

Het is belangrijk om u goed voor te bereiden en te bepalen wat uw doel is om als webwinkel uw voordeur in een winkelstraat te openen:

  •  Meer omzet in deze periode
  •  Meer nieuwe klanten voor de toekomst
  •  Product in de markt zetten
  •  Meer winst
  •  Magazijn opruimen
  •  Kennismaken met de klant
  •  Het 24 uur winkelen optimaliseren
  •  Voorraad is aanwezig
  •  Webwinkel heeft andere drukke momenten
  •  Personeel beter inzetten

Wij willen u graag ondersteunen en samen kijken naar het realiseren van uw doelstellingen. Wij hebben kennis opgebouwd om de juiste gebiedsmarketing in te vullen.

Samen met u kijken wij naar een traject om van uw fysieke winkel een succes te maken.

Hier vallen de volgende punten onder:

  • Aanhaken op het marketingplan in het gebied
  • Welke websites zijn actief in het winkelgebied
  • Social media mogelijkheden
  • Fysieke winkel in samenwerking met E-commerce
  • Redactionele aandacht
  • Samenwerking met andere winkeliers
  • Aantrekkingskracht winkelpand
  • Stopkracht, wat zegt een ervaren etaleur?
  • Verkoopkracht
  • Bounce Back, dit begrip omvat;

– De nieuwe klant een bon meegeven om kennis te maken met de webwinkel
– Bij aankoop in de winkel 1 gratis accessoire bestellen via de website in de winkel, deze ligt dan volgende week klaar

Hebt u vragen of wilt u ondersteuning, neem dan contact met ons op!